Het lease traject
Om een lease aanvraag in te dienen kunt u ons per e-mail of per telefoon contacten of u doet uw offerte aanvraag gemakkelijk en snel via onze website.
Als u uw leaseaanvraag per email wil indienen, hebben wij de volgende gegevens van u nodig:
- Productinformatie
- Gewenste looptijd
- Uw n.a.w. gegevens ( incl. KVK nummer)
Doet u liever uw offerte aanvraag via onze website, volg dan de volgende stappen:
Stap 1
- Zoek op onze website het gewenste artikel.
- Gewenste eventuele optie's en leasetermijn aangeven
- In offertemand plaatsen.
Stap 2
- Als u verder wilt winkelen klik dan op: klik hier om door te gaan met winkelen
- Verder als stap 1
- Als u alle artikelen die u wenst kompleet heeft klik dan op: Offerte aanvragen
- U hoeft niet voor dit artikel te betalen. U vraagt op deze manier alleen een offerte aan.
Stap 3
- Uw gegevens invullen.
- Controleer uw aanvraag.
- U kunt nog extra bestellings instructies opmerkingen aangeven.
- Bevestig de algemene voorwaarden en als u wenst de nieuwsbrief.
Stap 4
- Na ontvangst aanvraag wordt uw aanvraag beoordeeld. Bij goedkeuring zenden wij u, namens de leasemaatschappij, de overeenkomst per mail.
- Deze print u uit en stuurt u ingevuld en ondertekend in een gefrankeerde envelop naar Cooper Twente BV.
- Bij ontvangst van de juist getekende overeenkomst nemen wij het door u gewenste apparaat in bestelling en gaat de verwachte levertermijn in.
- Zodra de apparaten in een van onze magazijnen ontvangen zijn zullen wij met u een lever- en/of montageafspraak maken.